Překlad původního návodu k použití.
UŽIVATELSKÁ PŘÍRUČKA
M1 EEC CZ
Produktová příručka
Model: M1
Prosím přečtěte si tento produktový manuál před tím, než budete používat tento skútr.
Kapitola 1 – Úvod
Tento skútr má 3D design, krásný vzhled, jedinečný styl a představuje strukturu volného času, kterou si na první pohled zamilujete. Je na něm velmi pohodlná jízda.
Hlavní charakteristiky jsou následující:
Lithiová baterie: Výrobky dle certifikace UL a CE a registrace bezpečnostní inspekce, bezpečná a spolehlivá. Výrobky s vysokým napětím a silnou rychlostí stoupání - vysokou energií. Uznáno jako zelená energie, žádné znečištění během celého procesu výroby a používání.
Baterie: Skrytá uprostřed pedálu pod povrchem, vyvážená, malá, lehká, bezpečná.
Motor: Nejlepší materiál z magnetické oceli je kvalitní, nejvyšší kvalita plechu z křemíkové oceli, tlustá cívka, přesná ložiska, hrubý hřídel motoru, silný a odolný.
Pneumatika: Použitím velmi širokých pneumatik s přímým zrnem na plážový vůz, které jsou dostatečné husté, lepší stabilita a lepší přilnavost, díky tomu je její brzdná dráha kratší, nemusíte se obávat o ploché pneumatiky. Pneumatiky zajistí bezpečnou jízdu, pohodlnou a měkkou.
Rám: Od 3D virtuálního návrhu a montáže, po vyspělou technologii automatického ohýbání trubek, roboické automatické svařování super pedálů, broušení arénového neklouzavého povrchu, můžete sedět nebo stát, bezpečná jízda.
Kotoučová brzda: Skříň a jemná hydraulická kotoučová brzda, technologie kování slitiny hliníku v tělese slitiny, flexibilní moderní technologie zpracování CNC a volná brzdící činnost.
Kontrola: zjednodušený design, který se přizpůsobí lidskému tělu, tvrdé a pevné, což umožní snadnou manipulaci.
Rukojeť: pomocí injekčního vstřikování z měkké pryže se Vaše ruka cítí pohodlně.
Polštářový sedák: má novou plastovou desku, vysoce elastickou pěnu, starší protiskluzovou kůži, propracovaný design a dokonalý vzhled, správně vysoký, nechte delší jízdu stát se pohodlnější.
Inteligentní nabíječka: v souladu s automatickým přenosným designem, nabíjení bez péče, nabíjejte kdekoli, kde je k dispozici napájecí napětí 220 V AC.
Ovladač: speciálně nastavený, měkký start, bez pocitu frustrace, bezpečnější jízda.
Ovladač
10
Elektrický motor
Kapitola 3 – Hlavní technické parametry
Hlavní technické parametry skútru:
Velikost produktu: 2030x850x1100 mm
Rozvor: 1520 mm
Výška: 1100 mm
Váha: 66 kg
Pneumatika: (1)130/70-12, 58J, (2) 215/40-12, 52M
Maximální nosnost: 145 kg
Maximální konstrukční rychlost: £ 45 km/h
Rozsah: 40 – 60 km
Maximální točivý moment: 95 N/M
Maximální stoupání: £ 18°
Brzdná dráha (20 km/h): suchý povrch: £1 m, vlhký povrch: £3 m
Hlavní technické parametry baterie:
Typ baterie: 18650 litio-iontová baterie
Kapacita: 12AH-20AH
Nominální napětí: 60V
Hlavní technické parametry motoru:
Model motoru: bezkomutátorový stejnosměrný motor
Jmenovitý výkon: 2000W
Hlavní technické parametry regulátoru:
Proudová mezní hodnota ochrany: 25 +/- 1A
Výkonná hodnota ochranného napětí: 52 +/- 0,5V
Hlavní parametry nabíječky:
Vstupní napětí (ac): 100-240 VAC 50/60HZ
Výstupní napětí (dc): 67 2 – 4A
Čas nabíjení: 5-6 h
Poznámka: Výše uvedené parametry se mění podle modelu.
Kapitola 4 – Metoda použití / záležitosti vyžadující pozornost
Opatření pro bezpečnou jízdu
Respektujte pravidla provozu, bezpečnost, kontrolu rychlosti (prosím dávejte pozor na místu bezpečnou rychlost 20 km/h)
Před jízdou se nejprve seznamte s obsahem této příručky a poté si ji vyzkoušejte na prázdném poli, ujistěte se, že je vozidlo zcela pod kontrolou, seznamte se se základem jízdy, se strukturou a vlastnostmi místních lidí – to je základem bezpečné jízdy.
3. Nepůjčujte ani neučte personál, který nemá řidičský průkaz. Jízda jen s jednou rukou nebo po použití alkoholu a omamných látek je nebezpečná.
Pokud jezdíte v dešti, sněhu dbejte zvýšené pozornosti na bezpečnost. Vlhký povrch může způsobit nebezpečnou situaci.
Správné používání přilby: přilbu položte přímo na hlavu a utáhněte popruhy.
Správné oblečení: Nenoste upnuté oblečení, celé tělo se musí umět volně pohybovat, nenoste podpatky nebo kluzké oblečení.
Poznámka: s cílem usnadnit údržbu, opravy a servis, naše společnost vyrábí každý skútr na rám. Velikost a číslo motoru na pomoc při prodeji jednotky. Popsáno na základové desce jednotky, číslo podvozku vozidla, číslo gravírování je na krytu motoru.
7. Nebezpečí převážení skútru: Výchozí nastavení maximálního zatížení je 200 kg. Pokud je skútr přetížen manipulace s rukou je jiná, je možné třes, zatížení stability vozidla. Vození nákladu nebo více osob je nebezpečné.
Správné metody používání
Způsob jízdy:
Udržujte přirozené držení těla a můžete jezdit.
Poloha řidiče: Polohu těla držte ve středu, často v případě ztráty zatížení předního kola, nastává chvění rukou a nebezpečí.
Poloha řidiče: otáčení pomalu zrychluje během zrychlení, aby nedošlo k dobití, což by mohlo vést k nebezpečné nestabilitě řidiče. Na vozovce zpevněné po vozovce by se mělo poškození nebo struska zpomalit. Počasí deště a sněhu, povrch vozovky mokrý lehce posouvací, zaměřte se na pomalou jízdu Když povrch vozovky je voda jako pedál v bateriové skříňce níže, nejezděte, vyhněte se poškození elektrických částí vozidla způsobenému zkratem. Brzdný výkon se sníží současně, snadno způsobí nehodu.
Parkování:
Pozor, když parkujete vůz na chodce kolem, pomalu k rovné cestě k doku na pravé straně, vyhněte se parkování na rampě. Po zastavení vozidla uzamkněte skútr a odpojte jej od napájení, poté jej zamkněte pomocí zámků.
Způsob používání indikátoru napájení
Zapnutí indikátoru napájecího napětí, plné el. zjistíte, že NIŽŠÍ světla blikají okamžitě.
Použití zámku
Otáčejte ve směru hodinových ručiček přes převod, může nastartovat motor, ne klíče a vypnout napájení, více nemohou proti směru hodinových ručiček vypnout zámky napájení, přerušit zastavení napájení motoru. Po parkování vypněte napájení, zámky elektrického proudu musí být proti směru hodinových ručiček a vytáhněte klíč.
Rukojeť na rychlost
Otáčení ve směru řidiče je zrychlování, uvolnění rotační redukce vede k zastavení motoru.
Použití metody kotoučové brzdy a vody, která vyžaduje pozornost
(1) Použití kotoučové brzdy
Nastavení vůle brzdy otočte seřizovací matici o 2 mm inbusový klíč (mezi brzdovou pákou a trubkou řídítek), nastavte mezeru mezi disk a podložky, dokud se nebudete cítit pohodlně.
Brzdové destičky se opotřebují každých šest měsíců, více než 1 mm nebo se brzdová obložení na rukojeti umístění seřizovací matice musí přizpůsobit, musíte změnit čas. Vyměňte brzdové destičky za čistou láhev se šroubovákem, abyste stlačili jeden kus brzdových destiček, s prázdným prostorem pro vyjmutí jiného kusu, po výměně nových brzdových destiček, musíte brzdu na seřizovacím šroubu brzdy vrátit do správné polohy (cítíte se pohodlně).
Období: Trvá to nějaký čas, na povrchu brzdového kotouče – zcela po zabrzdění, se zřetelně zvýší brzdná síla, Nová brzda použitá v prvním týdnu, doba, kdy brzda nedrží, měla by mít byl na ontologii a polštářky Nevratné poškození. Správný způsob činnosti je snadný, přičemž normální cyklové brzdy, brzdové destičky a tření brzdového kotouče jsou mírné.
Olej vyměňujte kotoučovou brzdu minerálním olejem, cítíte slabou rukojeť brzdy (obvykle 2 - 3 roky), brčko s výměnou oleje ve stříkačce.
(2) Otázky, které vyžadují pozornost
Nedotýkejte se diskových brzdových destiček a brzdových destiček a třmenů použitých mazacích olejů, nedotýkejte se přímo povrchu brzdových kotoučů a brzdových destiček ruční kotoučové brzdy, jinak se může výrazně snížit brzdný účinek. ,
Nová brzda je nejlepší nelít vodu, aby se předešlo malému množství mazacího oleje ve znečištění bezpečnostního prostoru brzdových destiček.
Hydraulický kotoučový brzdový systém má silný výkon, takže jej musíte na bezpečném místě procvičit, abyste se přizpůsobili jeho rozdílu s běžnou brzdou, vyvarujte se energeticky nehybné brzdové brzdy, způsobte zablokování kol a poranění.
Použití baterií
(1) Způsob použití
Při nabíjení nejprve vložte baterii a poté zapojte do síťové zástrčky AC220V, nabíjecí konec, na druhé straně, první mřížku zástrčky AC220V, vytáhněte baterii. zapojte znovu.
Normální nabíjení, kontrolka nabíjení ukazuje červenou, plnou, indikátor nabíjení zelenou.
Pokud teplota nabíjecí teploty bliká červeným světlem, nabíječka je ve stavu ochrany před teplotou, dejte nabíječku do chladného a větraného prostoru, abyste ji mohli používat, když vnitřní teplota nabíječky dosáhne 60° zpět do normálu.
Při použití bez přístupu k baterii je výstup nabíječky nižší než 42 V pulzní napětí. Při testování na výstupním portu mezi kladným a záporným odporem 1 k můžete otestovat skutečné nabíjecí napětí nabíječky.
(2) Záležitosti, které vyžadují pozornost
Nabíječku lze používat pouze v interiéru
Je přísně zakázáno ve stísněném prostoru nebo pod spáleným sluncem a prostředím s vysokou teplotou, nemůže nabíječku ukládat do sudů nebo nabíjet na konci.
Bez nabíjení je zakázáno, na nabíjecí zdroj střídavého proudu připojte napájecí zdroj na dlouhou dobu.
V procesu nabíjení, jako je například neobvyklé světlo, zápach nebo přehřívání krytu nabíječky, by se mělo okamžitě zastavit nabíjení a nabíječka pro opravu nebo výměnu.
Nabíječku uvnitř přístroje nevyjímejte ani nevyměňujte. Abyste baterii nenabili.
Nepoužívejte v prostředí hořlavých plynů, které může způsobit požár nebo výbuch.
Nabíječku nedávejte do blízkosti vody nebo mokra, je pravděpodobné, že dojde k požáru nebo k úrazu elektrickým proudem.
© Ruby z důvodu kolizního poškození nabíječky odhalit vnitřní komponenty, prosím, nedotýkejte se, může dojít k úrazu elektrickým proudem.
Používejte způsob a věci, které vyžadují pozornost baterie
(1) Nabíjení
Na nabíjení nezapomeňte používat společnost speciálně vybavenou nabíječkou;
Neformální nebo nekvalifikovaná nabíječka může vést ke zkrácení životnosti baterie nebo jejího selhání!
Úplně vybité zarážky baterie (elektrické) mohou klesnout o více než 95% elektřiny za 5 hodin, 8 hodin o 100% na elektřinu.
Nabíjení, zakázaný přímý kontakt s kovem je na obou koncích záporné.
Vložte výrobky, elektřina asi 80% z nového automobilu by mělo být přidáno před použitím elektrického 3 - 10 hodin. *
Při podržení déle než jeden měsíc se kapacita nabití baterie sníží asi o 5%, proto se před nabíjením doporučuje použít.
Za účelem zabezpečení najetých kilometrů zaúčtujte poplatek včas.
Všichni majitelé pozemků v procesu nabíjení mohou mít nabíječku horečku, pokud teplota není vyšší než 60 ° C, což je normální.
Při nabíjení dejte nabíječku a celé auto do stabilního, suchého, nehořlavého, výbušného stavu a mimo dosah dětí.
Ruby zcela vybije baterii do 24 hodin po dobití baterie a dobu nabíjení nejméně 3 hodiny.
Ošetřující poplatek nesmí být zkratem.
(2) Výboj (použití)
Může se používat pouze v bateriích elektrického vozidla, nesmí se používat k jiným účelům, jinak žádná záruka.
V případě zkratu bude systém pro správu baterie automatickou ochranou a napájecí kabel pojištěného systému se po vybití pojistky spojí, dvakrát chrání, zkratuje a vymění, když se ukončí po přibližně 2 minutách, baterie může normálně fungovat.
Ovladač elektrického vozidla, motoru, reproduktorů, poškození osvětlovacího zařízení nebo jeho konfigurace není přiměřený, vše může vést k velkému vybití vybitých baterií, baterie je ochranným výstupem zastavení, ale bude zpět o 10 sekund, jízda pro vás nebude mít jakýkoli vliv.
Provozní teplotní rozsah baterie: - 10" C - 55°C, podobně jako ostatní články, i při nižší teplotě patří spotřeba energie z baterie k normálnímu jevu. Nevyvolává zkrat z úst.
(3) Uskladnění
Jako dlouhodobé uskladnění (více než měsíc), doporučené nabíjení na 60% - 80% z baterie
Uchovávejte každé tři měsíce po dobu potřeby dodávky elektrické energie, baterie
Před použitím musíte také doplnit baterii.
Baterii byste měli uchovávat v chladném a suchém prostředí.
Během procesu vedení předmětů přes elektrody, které se přímo spojí, by mělo být zabráněno skladování.
Používání baterie v blízkosti zdroje ohně musí být zakázáno.
Demontáž baterie je zakázána.
(4) Poznámka
Byla zjištěna deformace baterie nebo teplo, mělo by se přestat používat a společnost nebo oddělení údržby by mělo pomoci.
Jako je například oheň, nepoužívejte vodu přímo k hašení baterií, návrh POUŽÍVÁ písek, pěnový hasicí přístroj a hustý hadřík namočený ve vodě a metody hašení při zacházení s organickým rozpouštědlem.
Protože není čas na úplné vybití baterie, selhání nabíjení baterie způsobené nezaručením.
Není možné svévolně vyhodit baterie.
Kontrola, čištění a údržba
Pravidelně nebo denně kontrolujte položku Poznámka na vozidle na bezpečném místě.
Abnormální poloha den předem, aby se zjistilo, zda ovlivňuje provoz.
Účinek brzdění: skromná rukojeť brzdy je zdatná, čiré eso, ať už lze normálně brzdit,
Trhliny, poškození, nadměrné opotřebení pneumatik, jakož i uložené kovové, kamenné, skleněné a jiné ostré předměty;
Hloubkou drážkovaných pneumatik, pneumatik na vypuklém bloku musí být nové pneumatiky, když opotřebujete dvě třetiny;
Podle situace kontaktu pneumatiky se zemní částí průhybu zkontrolujte tlak v pneumatice, normální hodnoty tlaku před pneumatikou a po ní 1. 5 kg/cm2.
Napájecí napětí udává, zda je či není úplný článek 3 kontroly (v kapitole 4 odst. 2).
Kontrola systému řízení: nahoru, dolů, dopředu, dozadu, doleva, pravá rukojeť a přední vidlice, elastické mírné, flexibilní řízení, v případě dotyku zaskočí zvuk, uvolněný systém řízení, zvuk a další problémy, prosím kontaktujte prodejci, aby vám poskytli nejoptimálnější poprodejní servis.
Přední a zadní náprava je uvolněná.
Časté chyby a metoda odstranění
Číslo
Příznaky
Důvod
Řešení
1
Porucha regulace rychlosti nebo je maximální rychlost snížena
1. napětí baterie je příliš nízké 2. Rychlostní ovladač k zastavení poruchy 3. Přenosová rychlost v zaseknuté pružině
1. plné nabití baterie 2. Vyhledejte výměnu
2 Napájení motoru nefunguje
1. připojení baterie je uvolněno 2. Rychlostní ovladač k zastavení poruchy 3. Výstupní vede motoru je uvolněno nebo poškozeno
1. Zkuste odpojit/připoj 2. vyhledejte výměnu distributora 3. údržba
3 Zámek najetých kilometrů
1. Tlak vzduchu v pneumatikách není jistý 2. Porucha nabíječky nebo napájení 3. Stará nebo poškozená baterie 4. Složité podmínky na silnici
1. zkontrolujte tlak v pneumatikách 2. výměna nabíječky 3. výmna baterie 4. Cyklační podmínky se mění zpět na normální
4 Nabíječka nefunguje
1. Připojení zásuvek a konektorů je plné 2. Vytečená baterie 3. Pokles kabelu
1. Zkontrolujte zda je zásuvka a zástrčka v pořádku 2. Vyměňte pojistku
5 Jiné
Nelze určit řešení
1. sklad údržby 2. vyhledat profesionál
Kapitola 5 – Kontrolní systém čistého pohonu
Kapitola 6 – Zabezpečení kvality a poprodejní servis
Podle práv a zájmů spotřebitelů Čínské lidové republiky chrání zákon „zákonné ustanovení s odkazem na příslušný dokument vydaný státním úřadem technického dozoru s cílem dosáhnout účinnosti důsledně chránit legitimní práva a zájmy spotřebitelů, zlepšovat systém kvality odpovědnosti za škodu způsobenou výrobkem, usnadňovat povinnosti a odpovědnost při cestování 3 paketů (oprava, výměna nebo vrácení) na základě záručního listu na prodej automobilových jednotek určených oddělením údržby; využívá službu „3 Záruky“, zvláštní ustanovení jsou tato:
(1) Zaručte rozsah vrácení, opravení, výměny,
prosím, zkontrolujte si auto, když je vaše auto, a je oprávněn požadovat od obchodního personálu poskytnutí efektivního vyúčtování a záručního listu, jakož i adresu jednotky údržby a telefonní číslo.
po autě byste si měli přečíst návod k použití, abyste si osvojili správný způsob používání a každodenní údržbu a věci, které vyžadují pozornost. Pokud elektrické auto ještě neví, co používá lidi, musí se zaplatit tlumočení, aby nedošlo k příčině náhodné poškození.
uživatelský provoz při správném použití dle návodů k používání do 7 dnů od data prodeje výrobků při selhání výkonu. Spotřebitelé si mohou vybrat výměnu nebo opravu.
ve 3 záruce doby platnosti může společnost Canon několikrát opravit na opravu, kterou nelze správně použít, síla opravárenských jednotek při poskytování záznamů o opravách a osvědčení, identifikovaných prostřednictvím poprodejního servisu v sídle společnosti, si může vyměňovat modely N za výrobky spotřebitelé, kteří v souladu s ustanoveními mění stejné výrobky, se výměna baterií nepoužije, nabíjení odpisových nákladů (2,7%), vozidlo každý den, za baterii.
(2) Posouzení standardní záruky
Ne.
Součástka
Je možná výměna
Není možná výměna
Doba výměny
1
Řídítka
Zlomení
Nevhodné použití/zacházení
1 rok
2
Vidlice
Zlomení, špatná izolace
Nevhodné použití/zacházení
2 roky
3
Rám
Zlomení, špatná izolace
Nevhodné použití, chyba způsobená člověkem
2 roky
4
Pneumatika
Kompletní zničení
Nevhodné použití, obnošení
3 měsíce
5
Motor
Zlomené ložisko, Zničení pláště
Nevhodné použití nebo chyba způsobená člověkem, zlomení kvůli rzi nebo znečištění, chybějící součástky
2 roky
6
Ovladač
nefunkčnost
Nevhodné použití nebo chyba způsobená člověkem
1 rok
7
Nabíječka
zlomení
Nevhodné použití nebo chyba způsobená člověkem
1 rok
8
Lithiová baterie
Do 15 měsíců od výroby je baterie méně než 80% nabitá, 16 až 24 měsíců je kapacita méně než 70%.
Nabíjením a rychlým odpojováním, což způsobuje ztrátu kapacity baterie, lidský faktor nebo nevhodné používání
2 roky
9
Brzdy
Poškození nevhodným olejem, zlomení
Nevhodné použití nebo chyba způsobená člověkem
1 rok
10
Plochá vidlice
zlomení
Nevhodné použití nebo chyba způsobená člověkem
1 rok
11
Hlavní rám
Zlomení
Nevhodné použití nebo chyba způsobená člověkem
1 rok
12
Hlavní kabel
Poškození způsobené korozí
Výměna kabelu
3 měsíce
(3) Nepatří do rozsahu a obsahu 3 záruk
Uživatelé se nepoužívají tak, jak je to stanoveno v provozních pokynech, údržbě nebo seřizování způsobených poruchou;
Uživatelé jsou upravováni, skládané opravy poškození a vlastního rozkladu, selhání původního stavu, nikoli pro technické posouzení a analýzu poruchy;
Použijte „elektrické vrtné části ze tří balení“;
Uživatelé udržují nepozorované nebo selhání způsobené nehodami; *
Žádný záruční list nebo KARTY vozidel;
Spotřebitelské součásti, spotřební zboží nebudou „3 balíčky“;
Došlo k chybě, ale uživatelé nadále používají sekundární chybu; & Žádné osvědčení o vozidlech;
Změna data fakturace a kódování automobilových dílů.
Prodejce
Biokamin EU s.r.o., Panonská 34, 851 04 Bratislava
IČO: 44507445 DIČ: SK2022730270
Model: M1
Schválení typu: e9*168/2013*11377*00
Výrobek je určena výhradně pro standardní použití ve smyslu
návodu a ve smyslu platných zákonů v zemi použití.
Výrobek je určen výhradně pro standardní použití ve smyslu návodu.
Baterie, pneumatiky a duše jsou spotřební zboží a je třeba se o ně starat.
Životnost baterie je 6 měsíců, ale pokud se o ni budete dobře starat, může Vám vydržet i 4-5 let.
Terén – v případě nerovných povrchů se dojezd snižuje, protože odpor kol je větší než na rovném povrchu.
Váha jezdce ovlivňuje dojezd, který se počítá na průměrného 70kg vážícího člověka. Zvyšováním váhy jezdce dojezd klesá, snižováním váhy jezdce dojezd stoupá.
Rychlost jízdy – dojezd je počítán na průměrnou rychlost. Příklad: je-li maximální rychlost 30km/h, průměrná je 15km/h.
Zvyšováním rychlosti jízdy dojezd klesá, snižováním rychlosti jízdy dojezd stoupá.
Odpor vzduchu - počítá se při oblečení při teplotě 20-25 stupňů C. Pokud stroj provozujete v nižších teplotách a máte při jízdě oblečené teplé oblečení, má zvětšený objem vliv na zvýšený odpor vzduchu a tím snížený dojezd. Zvyšováním váhy jezdce stoupá odpor a dojezd klesá, snižováním váhy jezdce odpor klesá a dojezd stoupá.
Teplota prostředí - doporučenou teplotou je 20 – 25 stupňů C, pokud je teplota nižší, dojezd se snižuje.
Styl jízdy – dojezd se počítá při plynulém stylu jízdy. Čím je jízda agresivnější, tím se dojezd snižuje. Častější brzdění má vliv na dojezd.
Tlak v pneumatikách – jsou-li pneumatiky foukatelné, je nutné udržovat tlak vzduchu v pneumatikách podle doporučení uvedených na plášti pneumatiky.
Převýšení – i malé převýšení snižuje dojezd.
Vítr – dojezd se počítá při nulovém větru, jakýkoli vítr v protisměru snižuje dojezd, naopak vítr v zádech dojezd zvyšuje.
Dojezd není počítán na souvislou jízdu až do vybití baterie; je třeba udělat alespoň 2 x 30 min přestávky. Zařízení není stavěno na dlouhodobou jízdu do prudkých kopců.
Baterii je třeba dobíjet minimálně 1 krát měsíčně. V případě, že baterie nebude dobíjena 1x měsíčně hrozí poškození nebo zničení baterie. V takovém případě bude reklamace zamítnuta.
Pokud se nejezdí déle než měsíc, je třeba kola pootočit o 1/4 každý měsíc, nebo podložit stroj tak aby byla kola ve vzduchu. Jinak hrozí házení kol z důvodu proleženin pneumatik.
Záruka na baterii se nevztahuje na její přirozené opotřebení nebo na poškození nesprávným používáním v rozporu s návodem k použití
Nabíječku zapojte nejprve do zásuvky a až potom do stroje.